מה הקשר בין חוג שחייה לביטחון עצמי אצל ילדים?

בגלל שהייה ממושכת בבית, מול טלוויזיה ומחשב, מספר רב של ילדים סובלים מחגורת כתפיים חלשה, מכיוון שבמקום לשחק בגני שעשועים, המחזקים את השרירים ומטפחים פעילות חברתית. לכן, יש לנו ילדים יותר חכמים, אך פחות חזקים ומפותחים פיזית ומנטלית.
חוג שחייה לילדים

כדי לסייע להם בהתפתחות מומלץ לרשום אותם לחוג לימוד שחייה כבר בגילאים צעירים (2-3 שנים) משום שמיומנות השחייה הבסיסית , מבוססת על פלג גוף עליון, כך שתהליך לימוד השחייה מהווה גירוי לחיזוק שרירי הידיים, הכתפיים והגב.

לימוד שחייה מכין בטבעיות את הילד לגן חובה והכיתות הראשונות של בית הספר, ומשמשת זרז לילדים להתחזק, לשפר את הקואורדינציה ולפתח כישורים פיזיים וחברתיים כאחד.

לימוד השחייה, אצלנו בבי"ס לשחייה של גלגל הצלה, נעשה בקבוצות קטנות, באמצעות משחקים, כשכל ילד מתקדם לפי יכולתו ובהתאם לצרכיו, עם צוות מדריכים פסיכותרפיסטים בהכשרתם המתמחים בעבודה עם ילדים, שיביאו את הילד שלך לעצמאות במים ויסייעו לו לפתח בטחון עצמי ותחושת מסוגלות.

אנו ממליצים להגיע 1-2 פעמים בשבוע על מנת להפוך את תהליך הלמידה לחוויה של חוג, המשלב משחקים והנאה.

רוצה לשמוע עוד? לפרטים והרשמה

אולי יעניין אותך גם..

התעמלות במים בחורף

התעמלות במים בחורף

הכי כיף בחורף להתכרבל מתחת לשמיכה החמה, עם כוס שוקו לוהט וסרט טוב בטלוויזיה ופחות לצאת החוצה ולעשות ספורט רק שלגוף שלנו לא כל כך משנה אם חורף או קיץ. הוא זקוק לפעילות גופנית – להפעיל את השרירים, לשמן את המפרקים ולחזק את הלב. כשנכנעים לעייפות ולמזג האוויר הסגרירי ולא מפעילים את הגוף מתחילות הבעיות!

להמשך קריאה »
התעמלות במים

התעמלות במים – הספורט המומלץ לבעלי עודף משקל

פעמים רבים, אנו נשאלים מהי הפעילות הגופנית המומלצת לאדם שסובל מעודף משקל. במקרה כזה, כדאי לזכור שאנשים בעלי עודף משקל מתקשים בפעילות אירובית בגלל העומס שנוצר על המפרקים ומערכת הנשימה. כל פעילות שכזו מצריכה מהם מאמץ מוגבר שכרוך בכאב, תסכול והזעה מוגברת, לכן פעמים רבות הם נמנעים מלעסוק בפעילות גופנית, מה שעלול להוביל לעלייה נוספת במשקל ולתחושת ייאוש ותסכול.

להמשך קריאה »
התעמלות במים לגיל השלישי

התעמלות במים לגיל השלישי

אחת הבעיות של בני הגיל השלישי הוא מיעוט בפעילות גופנית בגלל מחלות כאלו ואחרות, בעיות במפרקים, לחץ דם וסכרת לא מאוזנת שעלולים לגרום לסחרחורות ומעל לכל – החשש מנפילה שעלולה לגרום לפציעות וחבלות שקשה להתאושש מהן.

להמשך קריאה »
הידרותרפיה

איך לשחרר שרירים תפוסים

למה מנוחה לא עוזרת עם שרירים תפוסים (ומה כן עוזר) פעמים רבות כשחשים כאב בשרירים, כלומר השרירים "תפוסים", התגובה המיידית היא לשכב ללא תנועה ולהמתין שהכאבים יחלפו, בד"כ בליווי משככי כאבים ולעיתים גם זריקות שמשחררות את השרירים באופן מלאכותי.

להמשך קריאה »
הידרותרפיה - גלגל הצלה

הידרותרפיה בכפר סבא

גלגל הצלה הינו מרכז הידרותרפי ופיזיותרפי, לשיקום  תינוקות, נוער ומבוגרים באמצעות שחייה טיפולית, טיפולי הידרותרפיה, פיזיותרפיה ועוד. המרכז הוקם על-ידי גבי טפרברג בשנת 1990. במרכז קיימות שתי בריכות מקורות ומחוממות, הפועלות בכל ימות השנה, וקליניקות לטיפול רפואי ופרא-רפואי, הנותנות מענה משולב לכל פתולוגיה, תחת קורת גג אחת!

להמשך קריאה »
לימוד שחיה לילדים

הקשר בין שיווי משקל לביטחון עצמי אצל ילדים

כאשר ילד ששיווי המשקל שלו לא מפותח בהתאם לגילו – הוא ירבה ליפול, יתקשה במשחקי כדור ויחוש מאוים כל פעם שתידרש ממנו פעילות מאתגרת וברור שלא יהיה מוכן לעסוק בפעילות גופנית ויתכן גם שיהיה מושא ללעג, מה שעלול להוביל לפגיעה בביטחון העצמי ובתחושת המסוגלות שלו.

להמשך קריאה »
לימודי שחייה

למה כדאי ללמוד שחייה אצל מאמנים הידרותרפיסטים

לימוד שחייה הוא מעבר לטכניקה פשוטה, והוא תלוי במידה רבה במתאמן.ת: מה מצב השרירים, המפרקים, האם יש חולשה בחגורת הכתפיים, איך הגמישות. כאשר המפרקים נוקשים (כתוצאה מחוסר אימון, או מהגיל) יש יותר פחד ורתיעה ממים ולכן יהיה קושי לייצר תנועה במים, ולכן כדאי שהמאמן שלכם יהיה גם הידרותרפיסט שיעזור לכם לבנות את הכושר הנדרש לטובת לימוד שחייה.

להמשך קריאה »
לימודי שחייה

לימוד שחייה למבוגרים – נשימה נכונה

ידעת שנשימה נכונה גורמת לנו להיות יותר ערניים ,יעילים ורגועים?
בנשימה נכונה מכניסים יותר חמצן לריאות ומוציאים יותר חומרי פסולת.
למה כדאי לנשום נכון?
כדי שנכניס יותר חמצן ונפלוט יותר חומרי פסולת שמזיקים לגוף שלנו.
כדי להיות פחות עייפים במהלך היום וליהנות משעות פנאי ארוכות יותר. רווח מנטלי – היכולת לנשום עמוק עוזרת לאדם להתמודד עם כאבים ולהירגע במצבי מתח ולחץ.

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן