הידרותרפיה בכפר סבא

גלגל הצלה הינו מרכז הידרותרפי ופיזיותרפי, לשיקום  תינוקות, נוער ומבוגרים באמצעות שחייה טיפולית, טיפולי הידרותרפיה, פיזיותרפיה ועוד. המרכז הוקם על-ידי גבי טפרברג בשנת 1990. במרכז קיימות שתי בריכות מקורות ומחוממות, הפועלות בכל ימות השנה, וקליניקות לטיפול רפואי ופרא-רפואי, הנותנות מענה משולב לכל פתולוגיה, תחת קורת גג אחת!
הידרותרפיה - גלגל הצלה

חוג שחייה לילדים בכפר סבא

כיום רוב הילדים מבלים את שעות הפנאי שלהם בבית מול המסכים ולא יוצאים החוצה, לשחק עם חבריהם בפארקים ובגני השעשועים, המחזקים ומפתחים את השרירים ואת הכישורים החברתיים שלהם. לכן כיום יש ילדים רבים שסובלים מחגורת כתפיים חלשה, חזקים פחות פיזית ומנטלית, סובלים מהשמנת יתר וכתוצאה מכך, גם פחות בריאים ופחות מאושרים.

מפתחת שיטת הלימוד  שלנו היא  גבריאל (גבי) טפרברג, מורה בכירה לחינוך גופני, בוגרת מכון "וינגייט" במגמת שיקום, בוגרת קורס מאמנים בכירים בשחייה ומדריכת "הליוויק" מוסמכת ושחיינית נבחרת ישראל לשעבר וכן  הבעלים והמייסדת  של "גלגל הצלה". לימוד השחייה אצלנו נעשה באווירה נעימה, בבריכה מקורה, בקבוצות קטנות, כשכל ילד עובד בהתאם לקצב שלו ומתקדם ביחס לעצמו וזאת בליווי  צוות מדריכים מקצועי ומיומן שרובו עוסק  בפיזיותרפיה ומוכשר לעבודה עם ילדים.

להמשך קריאה >>

חוג שחיה למבוגרים בכפר סבא

לימודי שחייה למבוגרים לשיפור הכושר הגופני, גמישות המפרקים וחיזוק מערכת הנשימה והמערכת החיסונית. כמו כן, הלימודים מתאימים למי שלא יודעים לשחות היטב, לסובלים מבעיות בעמוד השדרה ושפעילות גופנית מחוץ למים עלולה להזיק להם.

כדי לשמור על הכושר הגופני באמצעות שחייה ,חשוב לשלוט בכמה סגנונות, בפרט  כשמתעייפים/ סובלים מכיווץ בשרירים ובכך גם לחזק סיבולת לב-ריאה. החוג מתקיים במשך כל השנה, במתכונת חודשית. מומלצת תדירות של פעמיים בשבוע.

להמשך קריאה >>

שחיית תינוקות בכפר סבא

הפעילות בבריכה, הינה פעילות טבעית, מחזקת, מהנה ומאפשרת לתינוק להגיע בבשלות לכל שלבי ההתפתחות המוטורית. לכן, מומלץ להתחיל בשיעורי השחייה לתינוקות החל מגיל 3 חודשים, ובכך לסייע להם בשיפור שיווי המשקל, הכנה לישיבה וזחילה, וגם לחשוף אותם לפעילות מהנה וחווייתית. 

שיעורי התינוקות מחולקים לגילאים, לפי ההתפתחות המוטורית. קיימת אפשרות למערכת גמישה ומתחשבת והקורס כולל 10 פגישות‚ 30 דקות כל פגישה, כאשר התדירות מומלצת היא אחת לשבוע. חוג השחייה לתינוקות מועבר ע"י צוות מקצועי ומיומן המוכשר לעבודה עם תינוקות.

להמשך קריאה >>

התעמלות במים בכפר סבא

ספורט במים מחייב מאמץ יותר גדול, גם בתרגילים הכי פשוטים, מכיוון שבמים כל תרגיל מחייב עבודה כנגד ההתנגדות של המים וכן הצורך להישאר באיזון לכן כל תרגיל במים יהיה ברמת קושי גבוהה יותר, יפעיל יותר שרירים ולכן גם שריפת הקלוריות והשומנים תתחיל בשלב מוקדם יותר.

המים שומרים על המפרקים – ההתעמלות במים לא מעמיסה על השרירים והמים זה המקום היחידי בו כל אחד יכול להתעמל- גם מי שסובל מכאבי גב, לאחר ניתוחי החלפת מפרקים, למי שסובל מעודף משקל ועוד.

להמשך קריאה >>

לימוד שחיה לגיל השלישי בכפר סבא

שחייה היא האמצעי השיקומי הבריא ביותר, בייחוד לגילאים הבוגרים – האדם מאמן את הגוף, בעיקר את הגב, מבלי לאמץ ולהעמיס על המפרקים, משפר גם את שיווי המשקל והיציבה שלו – מיומנויות חשובות בקרב בני הגיל השלישי ובכך משיגים גם שיפור ביכולת לבצע פעילויות יומיומיות באופן עצמאי, מפעילים את הגוף בצורה  בריאה ומעלים את התנגודת במלחמה במחלות כמו פרקינסון, נפילות, מפרקים שקפאו, בעיות נשימתיות, חולשות, ועוד.

הצוות המקצועי ב"בית הספר לשחייה של גלגל הצלה" שמורכב ממאמנים שהם גם פיזיותרפיסטים בהכשרתם, מלמדים כיצד לחזק את השרירים, "לשמן" את המפרקים הנכונים שגם יחזקו את הגוף. סגנון הלימוד אצלנו מותאם לכל אחד מהמשתתפים והשיעור נערך כשלכל "תלמיד" יש מורה פרטי שלו, וכל תשומת הלב ניתנת רק לו.

להמשך קריאה >>

לפרטים והרשמה 📞09-7679-623

אולי יעניין אותך גם..

התעמלות במים בחורף

התעמלות במים בחורף

הכי כיף בחורף להתכרבל מתחת לשמיכה החמה, עם כוס שוקו לוהט וסרט טוב בטלוויזיה ופחות לצאת החוצה ולעשות ספורט רק שלגוף שלנו לא כל כך משנה אם חורף או קיץ. הוא זקוק לפעילות גופנית – להפעיל את השרירים, לשמן את המפרקים ולחזק את הלב. כשנכנעים לעייפות ולמזג האוויר הסגרירי ולא מפעילים את הגוף מתחילות הבעיות!

להמשך קריאה »
התעמלות במים

התעמלות במים – הספורט המומלץ לבעלי עודף משקל

פעמים רבים, אנו נשאלים מהי הפעילות הגופנית המומלצת לאדם שסובל מעודף משקל. במקרה כזה, כדאי לזכור שאנשים בעלי עודף משקל מתקשים בפעילות אירובית בגלל העומס שנוצר על המפרקים ומערכת הנשימה. כל פעילות שכזו מצריכה מהם מאמץ מוגבר שכרוך בכאב, תסכול והזעה מוגברת, לכן פעמים רבות הם נמנעים מלעסוק בפעילות גופנית, מה שעלול להוביל לעלייה נוספת במשקל ולתחושת ייאוש ותסכול.

להמשך קריאה »
התעמלות במים לגיל השלישי

התעמלות במים לגיל השלישי

אחת הבעיות של בני הגיל השלישי הוא מיעוט בפעילות גופנית בגלל מחלות כאלו ואחרות, בעיות במפרקים, לחץ דם וסכרת לא מאוזנת שעלולים לגרום לסחרחורות ומעל לכל – החשש מנפילה שעלולה לגרום לפציעות וחבלות שקשה להתאושש מהן.

להמשך קריאה »
חוג שחייה לילדים

מה הקשר בין חוג שחייה לביטחון עצמי אצל ילדים?

בגלל שהייה ממושכת בבית, מול טלוויזיה ומחשב, מספר רב של ילדים סובלים מחגורת כתפיים חלשה, מכיוון שבמקום לשחק בגני שעשועים, המחזקים את השרירים ומטפחים פעילות חברתית. לכן, יש לנו ילדים יותר חכמים, אך פחות חזקים ומפותחים פיזית ומנטלית.

להמשך קריאה »
הידרותרפיה

איך לשחרר שרירים תפוסים

למה מנוחה לא עוזרת עם שרירים תפוסים (ומה כן עוזר) פעמים רבות כשחשים כאב בשרירים, כלומר השרירים "תפוסים", התגובה המיידית היא לשכב ללא תנועה ולהמתין שהכאבים יחלפו, בד"כ בליווי משככי כאבים ולעיתים גם זריקות שמשחררות את השרירים באופן מלאכותי.

להמשך קריאה »
לימוד שחיה לילדים

הקשר בין שיווי משקל לביטחון עצמי אצל ילדים

כאשר ילד ששיווי המשקל שלו לא מפותח בהתאם לגילו – הוא ירבה ליפול, יתקשה במשחקי כדור ויחוש מאוים כל פעם שתידרש ממנו פעילות מאתגרת וברור שלא יהיה מוכן לעסוק בפעילות גופנית ויתכן גם שיהיה מושא ללעג, מה שעלול להוביל לפגיעה בביטחון העצמי ובתחושת המסוגלות שלו.

להמשך קריאה »
לימודי שחייה

למה כדאי ללמוד שחייה אצל מאמנים הידרותרפיסטים

לימוד שחייה הוא מעבר לטכניקה פשוטה, והוא תלוי במידה רבה במתאמן.ת: מה מצב השרירים, המפרקים, האם יש חולשה בחגורת הכתפיים, איך הגמישות. כאשר המפרקים נוקשים (כתוצאה מחוסר אימון, או מהגיל) יש יותר פחד ורתיעה ממים ולכן יהיה קושי לייצר תנועה במים, ולכן כדאי שהמאמן שלכם יהיה גם הידרותרפיסט שיעזור לכם לבנות את הכושר הנדרש לטובת לימוד שחייה.

להמשך קריאה »
לימודי שחייה

לימוד שחייה למבוגרים – נשימה נכונה

ידעת שנשימה נכונה גורמת לנו להיות יותר ערניים ,יעילים ורגועים?
בנשימה נכונה מכניסים יותר חמצן לריאות ומוציאים יותר חומרי פסולת.
למה כדאי לנשום נכון?
כדי שנכניס יותר חמצן ונפלוט יותר חומרי פסולת שמזיקים לגוף שלנו.
כדי להיות פחות עייפים במהלך היום וליהנות משעות פנאי ארוכות יותר. רווח מנטלי – היכולת לנשום עמוק עוזרת לאדם להתמודד עם כאבים ולהירגע במצבי מתח ולחץ.

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן